במסע הלקוח לקראת הזמנת שרות או מוצר יש תחנות שעליו לעבור כדי שיהיה ברשותו את כל המידע שיעזור לו להרגיש ביטחון בקניה, ואתר אינטרנט יכול להציג בפניו את כל המידע כמו איש מכירות פיזי ממש. בשונה מרשתות חברתיות שהתוכן מפוזר בכל הערוץ וקשה לקבל מידע שלם שיענה על כל החששות לכן ב2025 עדיין אתרי אינטרנט מנגישים את התוכן השיווקי בצורה הכי מסודרת שיש.

1. לשכפל את העסק הפיזי שלכם בקלות לעולם האינטרנט

כל בעל עסק עבד קשה כדי להקים אותו במציאות הפיזית מהשקעה בלימודים באותו נושא והוצאות הקמת עסק אם זה חנות או משרד שיש הוצאות מרובות של שכירות, עובדים, שיפוץ מקום, ריהוט, מלאי ועוד אז החלק המאתגר כבר נעשה
בשבריר מאמץ ועלות – בניית אתר אינטרנט תשכפל את כל המאמץ שעשינו בהקמת העסק הפיזי ותציג אותו בעולם הוירטואלי של האינטרנט, וכך תקבלו חשיפה חדשה ללקוחות ללא הגבלת מיקום, זמן, או כמות לקוחות.

2. כל דף באתר שלכם משווק ללקוח מידע על פי תסריט שיווק ממיר

כל איש מכירות יודע לעבוד על פי תסריט מכירה מול הלקוחות שלו שעונה לכל החששות שיש ללקוח לקראת מכירת מוצר או שרות
האתר שלכם יודע גם לשווק באותה הצורה לדוגמה גולש נכנס לאתר שלכם לדף מסויים הכותרת הראשונה תייצג את הבטחת המוצר במקטע השני נציף את נקודת הכאב המרכזית שהלקוח רוצה לפתור ושבגללו הוא נכנס לדף שלכם כי אתם מומחים לפתור את הבעיה הספציפית הזו
במקטע השלישי ניתן ללקוח מידע שקשור להוחכה חברתית כמו המלצות, נשים לוגואים של חברות שעבדנו איתם, נציג תיק עבודות, זה האזור שבונה את האמון בעסק שלנו ומראה ללקוח שבאמת פתרנו לאחרים את הבעיה שהוא גם רוצה לפתור.
במקטע הזה נכתוב מידע שקשור ליתרונות המוצר או השרות וכל מידע שחשוב לספק
ונשאר להניע לפעולה באיזה מסר אופטימי ולהכניס פרטי התקשרות אלינו ויש לנו גולש שמוכן לרכוש מאיתנו.
לפעמים דף אתר שכזה ימיר לקוחות יותר מאיש מכירות מהסיבה שהמידע מוצג בדף בצורה מסודרת מאוד.

3. תמונה שווה 1000 מילים סרטון שווה 1000 תמונות


היכולת להציג בכל דף באתר שלכם לצד מידע של טקסט גם תמונות וסרטוני עסק שמראים את היכולות שלכם יש לזה ערך עצום ללקוח יש לקוחות שמידע ויזואלי מתאים להם יותר ממידע כטסט בלבד, לכן כשכל סוגי המידע מרוכזים בדף אחד בצורה מסודרת הלקוח יכול ב5 דקות להחליט שיש לו את כל המידע בשביל לעשות בחירה מושכלת ולרכוש דווקא מכם.
לדוגמה: נניח ששמתם בדף באתר סרטון שמסביר איך להשתמש במוצר או טכנאי שמראה איך הוא מתקן בעיה מידע מהסוג הזה קשה לקבל כשמדברים עם בעל המקצוע או נותן השירות דרך הטלפון או בביקור בעסק זה הסיבה המרכזית שבגללה גולשים נכנסים לאתרים ומשקיעים זמן כדי לקבל ערך בצורת מידע איכותי.

לסיכום: אתר אינטרנט מציג את כל נושאי העסק שלכם בצורה הכי מאורגנת שיש לקוחות שנכנסים לאתרי אינטרנט למצוא פיתרון לבעיה מקבלים מידע מסודר ולמי שיש אתר אינטרנט יקבל יתרון משמעותי מול לקוחות חדשים ולקוחות קיימים.

Similar Posts